2.21.2010

EL JARDÍ DEL PIRINEU: UNA JOYA

EL JARDÍ DEL PIRINEU: UNA JOYA

4 comentaris:

Juli Gan ha dit...

Sí que és maco el clip de luar na lubre que vas penjar.

felicitat ha dit...

Kaixo¡, Juli,

Bai, oso ongi jo dira.
Al Ripollès, també hi ha un grup de música folk catalana, es diuen Els Randellaires, però no tinc cap video, música si que en tinc, però no la sé penjar, ja miraré de fer-ho!!

Petons.

Juli Gan ha dit...

Mira, Felicitat, pots fer-ho per la wer del goear. Ho pots penjar ó veure si n'ha ja panjada alguna de les seves cançons (i t'estalvias aquesta part). Ha de èsser en format mp3 i has de penjar, com en el cas del youtube, la part que possa "insertar".
Còpia i pega: http://www.goear.com/listen/56e0b05/cançó-de-segar-randellaires

felicitat ha dit...

Moltes gràcies, Juli, m'agrada seguir els teus consells, m'ajuden moltíssim. A veure si us faig venir ganes de fer una caminada amb nosaltres!!!!

Molts petons.