4.19.2010

AL.LELUIA



Vaig sentir que hi havia un acord secret
Que toco David, i aquest gust al senyor
Però no li importa en realitat per a la música, oi?
Diu així la quarta, la cinquena
La caiguda mminor i els principals
El rei desconcertat compon leluia

¡Leluia, leluia

La teva fe és forta però necessitaves proves
Vesteix banyar-se al sostre
La seva bellesa i llum de la lluna et trasbalsar
Es va lligar a la seva cadira de la cuina
Ella va trencar el teu tron i va tallar el teu cabell
I pels seus llavis ella va dibuixar el leluia

¡Leluia, leluia

Cariño, jo he estat aquí abans
He vist aquesta habitació i he caminat aquest pis
Solia viure sol abans de conèixer-
He vist el teu bandera sobre l'arc de marbre
Però l'amor no és una marxa de victòria
És un fred i trencat leluia és un

¡Leluia, leluia

Hi va haver un temps quan em deixes saber
El que realment està passant per sota de
Però ara mai et mostren que a mi, oi?
Però recorda quan em vaig mudar a tu
I el grèvol colom es movia massa
I tots els nostres alenades dibuixar leluia

Potser hi hagi un Déu a dalt
Però tot el que he après de l'amor
Va ser com disparar a algú que et outdrew
No és un crit se sent en la nit
No és algú que ha vist la llum
És un fred i trencat leluia és un

¡Leluia, leluia
¡Leluia, leluia ...